.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هربار صفحه نیازمندی های دلم را زیر و رو میکنم
هزاران بار خط میکشم به دور اسم تو
که در هر خط دلم نیازمند بودن آغوش توست

اگه خواستی یک روز بری حتما خبرم کن ، قول میدم ازت نخوام بمونی ولی ازت می خوام زود بر گردی .

اگه یک روز رفتی و بر نگشتی ، بهت قول نمیدم منتظرت می مونم اما ازت یه خواهش دارم ، وقتی اومدی یه شاخه گل رو قبرم بزاری .

دنیا دو روز است : یک روز با تو ، یک روز بر علیه تو ، روزی که با توست مغرور نشو ، روزی که بر علیه توست مایوس نشو .

امروز رفتم برات ساعت بخرم ، اما هر چی گشتم دیدم هیچ ساعتی به قشنگی اون ساعتی که دیدمت نیست .

زندگی کتابی است پر ماجرا ، هیچ گاه آن را به خاطر یک ورقش دور مینداز .

زندگی تفسیر سه کلمه است : خندیدن ، بخشیدن و فراموش کردن ، پس بخند ، ببخش و فراموش کن .

شنیدی باغبان چون گل بکارد / چه مایه غم خورد تا گل برآرد / تو هم گل گشته بودی اندر این دل / ولی بی کود شدی مردی چه حاصل .

سلام ای نازنین خوابتو دیدم / تو گفتی نه رفیق دیگه بریدم / خیال کردی بری بی تو می میرم / تو رفتی من یکی دیگه می گیرم .

دارم از تو می نویسم که نگی دوست ندارم / از تو که با یه نگاهت زیر و رو شد روزگارم / دارم از تو می نویسم .

خوشبختی داشتن دوست داشتنی ها نیست ، بلکه دوست داشتن داشتنی ها است .

یک دونه دوست دارم چون یدونه ای ، دو تا دوست دارم چون دومیت وجود نداره ، صد تا دوست دارم چون تا صد ساله دیگه هم که بگردم ، مثل تو را پیدا نمی کنم .

نه دل در دست محبوبی گرفتار / نه سر در کوچه باغی بر سر دار / از این بیهوده گردیدن چه حاصل / پیاده می شوم دنیا نگه دار .

دل خوبان دل خونین پسندد / دل خون شو که خوبان آن پسندند .

تا تو را گم می کنم هر روز و پیدا می کنم هر شب / بدین سان خواب ها را با تو زیبا می کنم هر شب .

شمع و پروانه و بلبل همه جمع اند / بی رحم ، بیا رحم به تنهایی من کن

تو رفته ای بی من تنها سفر کنی / من مانده ام که بی تو شب را سحر کنم / تو رفته ای که عشق از سر به در کنی / من مانده ام که عشق تو را تاج سر کنم .

به حساب جاری طلایی قلب شما یکصد میلیون عشق و ادب واریز کردم ، طرف خوش حساب شما ، عاشق شما .

فدای ناز عشقت ناز دانه / که عشقت کنج دل زد آشیانه / به یاد سوزش مجنون ز لیلی / به یادت سوختم در این زمانه .

من وضو با نفس خیال تو می گیرم و تو را می خوانم و به شوق فردا که تو را خواهم دید ، چشم به راه می مانم .

از مشاور املاک مزاحمتون میشم ، قلب شما نیاز به مستاجر نداره ؟

کاش آن که برای اولین بار گفت :
“آدمها از دور زیباترند”
تو را یک لحظه از نزدیک دیده بود !
آن وقت …
به هر آن چه که پیش از این گفته بود
شک می کرد !

اگه چشمم تو رو خواست قول میدم چشممو ببندم ، اگه زبونم تو رو خواست قول میدم گازش بگیرم ، اما اگه دلم تو رو خواست چه کار کنم ؟

فاصله عشق های معمولی را از بین می برد و عشق های بزرگ را شدت می بخشد ، مانند باد که شمع را خاموش می کند و آتش را شعله ور می سازد ، پس بیا فاصله ها را کم کنیم ، از غم عشقمون کم کنیم .

چشمات مثل دریاست ، می تونم وجودمو توی اون پاک کنم .

عاشق و مجنونت شدم ، نخونده مهمونت شدم ، کلی پریشونت شدم ، شمع تو شمدونت شدم ، خاک تو گلدونت شدم ، خادم دربونت شدم ، عمری غزل خونت شدم ، شعرای ارزونت شدم اما یه جوری مجنونت شدم

عاشق اولی بی وفا بود . عاشق دومم که اومد گفتم جاده قلبم در حال تعمیر است و برو از جاده تقدیر عبور کن که اون همیشه بازه .

تکیه بر دوست مکن محرم اسرار کسی نیست ، ما تجربه کردیم کسی یار کسی نیست .

یادته بهت گفتم تو گلی من خار تو . آخه یه نامرد داشت تو رو از تو باغ قلبم می چید من دستشو زخمی کردم تا دیگه به باغ دل کسی دست برد نزنه .

قلب تو جاییه که برای همه جا هست ولی من سعی می کنم جای خودمو پیدا کنم تا قلبت تنگ بشه .

نظریه مردگان : (عشق) سرکاریه ، (محبت) تظاهره ، (مهربونی) : مسخرست ، (وفا) مرده ، (عهد و پیمون) دلخوشیه ، (عاطفه) تموم شده ، (مهر) مدرسه باز میشه .

میگن لبخند ربطی به مرگ نداره ولی تو بخند تا من برات بمیرم .


 




:: موضوعات مرتبط: اس ام اس , اس ام اس عاشقانه , ,
:: برچسب‌ها: اس ام اس عاشقانه - سری 1 , اس ام اس , عاشقانه , سری 1 , اس ام اس عاشقانه ,
:: بازدید از این مطلب : 469
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : حامد
ت : 14 / 12 / 1393
.
مطالب مرتبط با این پست

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی